Kallt

Hohoho

Nu ska jag ju skriva om de två nästa renarna som tomten har ;) hahhahaha

Det är Prancer och Vixen :)

Prancer är väldigt stolt och starkast av renarna. Han är talangfull av sig och höll på med showbiz innan tomtetiden.
Vixen är den mest graciösa renen :] Hon var den bästa i hennes träningsklass och var välkänd för att hon var så vacker. Ingen klår hennes trippleloop med singelklövslandning och hon är flickvän till Cupid ;) Hehe
Naaaw, är det inte gulligt? x]

Iaf, kom ganska nyss hem, har varit med Amanda, Tim och Tim. Vi körde landhockey ett tag men det spårade ur och jag och Amanda blev rejält snömulade, vi va alldeles blöta och vita av snö när vi gick in igen.. Kallt var det, men kul ;)

Jag har bestämt mig om julen nu! Stor framgång för mig, det blir att stanna i Skellefteå och fira med mamma :)

Men nu ska jag sova, vill inte vända på dygnet, iaf inte före julafton :P

Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0