:)

tänkte skriva om gårdagen :P
de hände väl inte nå spec men ändå:P

jag var i skolan och på sista lektionen jobbade vi först med njurarna och sen fick vi lägga oss på golvet och lyssna på lugn musik:P jag var så trött och slut så jag höll på att somna xD sånt borde man få göra oftare :P
men nu är de ju snart jullov så då får man vila upp sig lite :) och jag längtar verkligen efter de :D är så trött och kan knappt konsentrera mig på skolan :P vi jobbar verkligen på hur snabbt som helst :P hinner knappt avsluta ett arbete så startar vi nästa :P men så kan de vara ;)






vi hade ganska kul på lunchrasten igår också :P john satt och posade på en bänk :P hahaha lätt roade jag vet ;)

john :P:P


hejdå

/Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0