jag ser det snöar, jag ser det snöar....

heeej :D visst är det härligt att det snöar ute :) tidigare var man lite orolig för att det inte skulle vara nån snö till jul men nu är de det :D nu kan man säga att det är tvärtom, det slutar aldrig snöa :P
jag har just varit ute och "busat" med min brorsa och hund i snön :P vi snömulade varann och jag begravde hunden totte i snön så bara huvudet syntes :P hehe begravde även min brorsa i snön :P de var ganska kul :P

just nu sitter jag och pratar med sara och mimmi på skype :P men just nu sitter dom och gör så det låter en massa konstiga ljud xP hahah

men nu la dom på :( buhu

så nu ringer jag john XP en udda prick ;)
hhahahahahahahah :P


heeejdå

/Amanda

Kommentarer
Postat av: sara

ja john är en udda prick x]

2009-12-24 @ 14:09:13
URL: http://lakritspopcorn.blogg.se/
Postat av: saras lillasyster

vi ritade med djur de var dom som lät:D

2009-12-26 @ 17:19:01
URL: http://lakritspopcorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0