julkänsla :)

hejhej:) idag fick vi julfika av våra snälla lärare Berit och Eva :) dom hade bakat de själva :) sööta :D så vi satt hela klassen runt ett bord och fikade, pratade och lyssnade på julmusik :) då fick man julkänsla :)

igår var jag och tim på luciashowen på SRK (skellefteå ridklubb)de var mysigt :) de var egentligen tänkt att sara skulle med och att vi skulle gå på showen som gick kl ett men då vi kom dit så var det fullt så vi fick gå på den kl fem, men då kunde tyvär inte sara följa med för hon skulle ju tillbaka till vännäs :( och det var synd :/


idag hade jag även min sista ridlektion det här året :( men de börjar som tur är om till våren :)
vi hade gymkana, de var skit kul :D mitt lag vann inte men de var ändå roligt att göra det :P

men nu ska jag ta och äta middag :)

hejdå

/Amanda

Kommentarer
Postat av: sara

de va synd, men nästa år, då du! x]

2009-12-14 @ 22:18:57
URL: http://lakritspopcorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0