kuuuul :D

hejhej :) den här helgen har varit riktigt kul :P jag har sovit hos Tim och vi har varit och åkt slalom i vitberget :P han klarade av att göra en bakåtvolt, jag stod typ och va nervös då han skulle göra det xP men han klarade de på andra försöket :P första gången ramlade han, men klarade sig utan nå skador :P efter de så kom Tims mamma och hämtade oss och då for vi förbi frasses och köpte skrov :) gött ;) hans föräldrar skulle ha spel-kväll på kvällen också :P men vi spelade väl inte så mkt :P jag, Tim och hans kusin Jonas satt inne på Tims rum och spelade cs xP jag kan ju bara säga att jag suger på cs (O.o) vi sjöng även sing star och gick ut i pulkabacken :P men där var vi inte så länge :P hehhe
vi spelade även landhockey :P

idag har vi varit i pulkabacken och åkt skidor och hoppat, då jag skulle hoppa så ramlade jag då jag skulle bromsa efter hoppet :P hahahhahahhaha x)
jag höll även på att vinna i poker då vi satt jag, Tim, Linus (Tims brorsa) och Tims pappa och spelade poker efter att vi varit ute :P men vi hann inte spela klart för mamma kom och hämtade mig :(

de är väl vad som hänt i helgen :P

hejdå

/Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0