måndag och tisdag :)

hejhej, nu har jag just blivit klar med att julpynta och städa mitt rum :P

igår var iaf jag och tim i vitbergsbacken och åkte slalom :P de va skit kul, fast än de snöade skit mkt :P hehe
då de började lida mot stängning av backen så hände det nå oväntat, jag och tim åte upp i liften då vi sig att i andra branten låg de en kille och skrek på hjälp så vi släppte liften och åkte dit för att se vad som hänt, han hade ramlat och brutit nyckelbenet :O så tim skyndade sig att åka ner och hämta hjälp medan jag stannade och såg till att han inte blev på åkt. vi blev kvar där ett tag innan abulansen äntligen kom, kan ju bara säga att de var en dålig start på jullovet "/

senare på kvällen kom sara till tim och vi spelade kort, sjöng sing star och spelade landhockey :P lampan tims kompis kom också och spelade med oss :P men i slutet blev de mest att inte råka ut för att bli snömulad av honom xP då var de bara jag, sara och han ute för tim och hans brorsa linus hade gått in och satt sig vid datorn och var tråkiga :O
kan ju bara säga att jag och sara blev ganska så blöta efter att vi varit ute :P

jag sov över hos tim i natt, så imorse vaknade vi typ vid elva tolv tror jag klockan va :P hehe
sen kl 14.20 gick jag, tim, sara och john på bio och vi såg UPP, de var en barnfilm men den var faktiskt ganska bra :P

efter de följde john mig på stan och hjälpte mig hitta en julklapp till tim :P och de gjorde jag också äntligen, har typ letat i flera veckor x)

men nu ska jag ta och fixa lite julklappar :P

godjul

/Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0