spinning :)

hejhej :) imorn så går vi på jullov :d känns väldigt härligt ;)

idag har klassen varit på campus hallen och haft spinning, massage och avslappning. de va kul :) spinnigen var jobbigt men roligt och jag skulle lätt kunna göra det igen ;) de var första gången jag gjorde det :D

i helgen blir det at fara till vitbergsbacken och åka skidor :) dom öppnar ju på lördag :) jag är jätte pepp på de :D :D hehe jag och sara kommer nog ha de "nyaste" skidorna som finns :P hahah vi har gamla slalomskidor, men dom går då bra att åka på och de är ju de man vill göra så :D heheh jag och sara äger ju på att åka slalom :P heheh kul ska de då bli :D :D :D

vill bara hälsa alla en god jul och ett härligt lov :D

hejdåååå

/Amanda

Kommentarer
Postat av: sara

VI ÄGER ALLA ;)

2009-12-17 @ 12:40:07
URL: http://lakritspopcorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0