Usch..!

JAG BLIR GALEN!!

Måsta få skriva av mig lite, så om ni inte vill läsa om hur KUL vi har tillsammans allihopa i lägenheten så kan ni sluta läsa nu ;)

Det kan fan aldrig vara städat här, i köket ser det ut som ett hål nånstans i östra tjotahejti "/

Gick nyss och pratade med henne (genom en stängd dörr för hon öppnade inte när jag knacka). Frågade henne när hon hade tänkt städa i köket efter sig.
Hon har disk sen i söndags som ligger framme + andra saker.
Igår hade hon lämnat en sax och en kniv på spisen, bredvid en varm platta -.-

Sa till henne igår att hon inte kan lämna saker på spisen för att det är farligt helt enkelt, då sa hon att hon hade ju slagit av spisen innan, men den va ju fortfarande varm, fattar inte hur vissa kan klara sig utan sin hjärna...

Iaf för att fortsätta från där jag egentligen började, hon sa att hon skulle göra det senare, ikväll eftersom hon inte hade tid nu då hon skulle plugga, då sa jag att hon haft två dagar på sig att städa men nej, tydligen inte. För hon har tydligen pluggat sen i söndagskväll -.-' ...

Händer typ hela tiden att kökssakerna inte diskas (inklusive mina tallrikar) och sa att om hon inte börjar diska det hon använt så får hon inte använda mina saker längre..

Nej men hörni, nu ska jag vara lite snäll och inte skriva nå mer.. Men det är bra att ha bloggen och att få skriva av sig ibland! :)

Tur att jag har Jennifer här i lägenheten också iaf ;)

Sara

Kommentarer
Postat av: Anonym

Naaaw =)

Lets die together!! :)



;P

2009-12-09 @ 18:16:09
URL: http://itsfeffe.blogg.se/
Postat av: Evebabe

Men asså hon har ju fan inte hjärnan på rätt ställe!!!!! STÖRD ÄR VA HON ÄR

2009-12-09 @ 18:22:50
URL: http://finaaevelinaa.blogg.se/
Postat av: emmss

hahha, asså hon är fan störd!!! hota med att skicka ut hon!

2009-12-10 @ 12:07:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0