vacker konst

hejhej, nu sitter jag och sara och kollar på tv :P vi har varit och åkt i backen idag :P de var skit mkt snö och sara bejlade tre ggr xP två ggr i backen och en gång inne i skidstugan :P hahah hon är duktig <3

efter de så for vi hem till tim, där gjorde vi inte så mkt, jag och sara blev ganska uttråkade :P så vi var lite konstnärliga :D


vacker sara ;)

saras vackra gubbe :P

saras snygga hund kent :P

ett vackert hus :P

mitt vackra hjärta som jag gjorde till min älksade Tim<3<3

heeejdå

/Amanda

Kommentarer
Postat av: Bara amandas<3

Tack älskling<3 älskarej<3

2009-12-27 @ 23:49:40
Postat av: Sara

Ja jag är så duktig :] <3

2009-12-30 @ 20:09:29
Postat av: saras lillasyster

snygg gubbe och hund Sara :P

2010-01-03 @ 17:04:22
URL: http://lakritspopcorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0