tråkigt =(

Idag på musiken fick vi spela Maffian is Evil som Mattias och Lukas har skrivit, jag och ganska många andra skulle sjunga på den i musikalen så vi fick ha bild när musikerna tränade på sina ackord. Ritade en drake, men alla sa att det såg ut som en häst, vilket den också gjorde, men det var en drake ;)

Amanda var sjuk idag så det var inte kul, för Ll och Kw var jättejobbiga med mig och petade på mig hela tiden, men jag hade Amelia till min räddning så det gick ändå =)

Måste fortsätta att jobba med engelskan nu, hur tråkigt som helst. Det här inlägget var nog egentligen bara en ursäkt för att ta en paus i det ett tag, men det måste göras klart idag så det är väl bara att avsluta nu,

Sara =)=)=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0