bättre sent än aldrig

har inte skrivit på ett tag nu men bättre sent än aldrig heter det väl? =)

I onsdags var vi ju iaf i Malå med skolan, det var kul men man kunde inte åka i svarta backen för liften var inte igång, men det får man väl prova nästa gång ;) När vi kom hem till skolan igen så tog jag och Amanda våra slalomskidor och traskade upp till vitbergsbacken och åkte i tre timmar till, måste faktiskt säga att det var mycket roligare där än i Malå men det är väl jag och Amanda ensamma om att tycka. Nu är det ju sportlov iaf så nu blir det så mycket slalom som möjligt ;)

Vi har ganska nyligen gått och upptäckt scientologi. Så mycket sekt som det kan bli och hur man kan tro på att det var aliens som skapade mänskligheten elr hur det nu var kan vi inte riktigt förstå men det är riktigt kul att läsa om det :D Southpark har en väldigt rolig tolkning av det hela som vi tycker att alla borde se på, där både Nicolle Kidman, Tom Cruise och John Travolta medverkar :D och R. Kelly kom jag på nu.

Amanda kom hit för ett tag sen, hon har färgat håret idag, väldigt snyggt blev det måste jag säga er :D Vi hade egentligen planer för ikväll men det har tydligen ändrats ganska mycket pga en sak som hände nyss :P Så nu ska vi nog se på film ikväll, och melodifestivalen såklart ;) haha

http://www.southparkzone.com/episodes/912/trapped-in-the-closet.html

Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0