:D

hejhej, idag sov jag till halv två :P det var för att jag satt o pratade med pappa till halv två igår kväll xD
sms:ade även med chrille ett tag också :D pratade även med honom några gånger på telefon:P har även pratat med honom tidigare idag och för en stund sen :) kuul värre ;);) och han skulle ringa upp mig om typ fem min tror jag han sa :P
jaja, annars så har jag målat väggen som vi spikat upp ny panel på :P blev lite bråttom i slutet pga att det började små regna :o men vi hann klart :)

jag behöver hjälp med en sak, innan skolan börjar så ska jag färga håret igen, men vet inte vilken färg
mörk brun elr blond (min riktiga färg)

hjälp mig att bestämma färgen :P

hejdå

amanda

Kommentarer
Postat av: Burkmat

Är du blond?! :O :O

2009-07-26 @ 20:19:42
URL: http://baraburkmat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0