flygplan

hejhej, idag har jag o syskonen varit och badat i falkträsket, det var iskallt i vattnet men man tvingade ner sig iaf :P efter det for vi hem, sen efter middan så åkte jag och cajsa in till stan o köpte strand tennis saker:P men då vi skulle hem blev det lite problem, pga att kartongen som grejorna var i var ganska stor och den rymmdes inte mellan mina ben på moppen XD så jag fick köra med mina ben nere, men det gick ju inte så jag fick stanna och göra så cajsa fick sitta och hålla i den bakom min rygg, den var ju som sagt stor så den stack ut på sidorna, så vi såg typ ut som ett grönt flygplan då vi kom körande XD hahaha
sen har jag väl varit ute och spelat hela kvällen, och nu sitter jag här :)
allt för den här gången ;)

hej då

amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0