Galen sköldpadda

igår skulle jag rengöra vårt akvarium där vi har en sköldpadda och en slamkrypare för tillfället, annars har vi fyra fiskar också men dom är ute i dammen nu :) men iaf då jag skulle ta upp sköldpaddan så gjorde han som vanligt och gick till attack mot min hand, han är en ilsk liten galen sköldpadda...:O och det bara för att adam (min lillebror) inte hållt på med honom så mkt :P

ett väldigt intressant inlägg det hära *host* xD

här kommer en bild på det rena och fina akvariet ;)

inte bästa bilden men, man ser den galna sköldpaddan :P hehe

hejdå

amanda

Kommentarer
Postat av: sara

men lille lilla maxilaxilax, INTE vara en sån surboll :O fyy dig

2009-07-08 @ 14:06:03
URL: http://lakritspopcorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0