Go' och glad kexchoklad

Okej, nu var det länge sen vi skrev nått här på the blOgg med the big O.

Igår var det filmkväll i Johns stuga, vi såg en film som hette The Hole som handlade om en psykiskt sjuk tjej i stort sett. Hon låser in sig själv plus tre andra i ett skyddsrum tror jag det var (i ett hål under marken, därav namnet på filmen). Det hände egentligen inte så mkt i filmen, de dog bara en efter en... (A) hehe

Idag fick jag luftrörsvidgande medicin utskrivet och så har jag druckit smoothies. Det var dagens höjdpunkter, låter som att jag har ett ganska spännande liv va?! :P

Jaja, men nu ska bilderna få tala för sig själv eftersom jag inte orkar skriva så mkt mer ;)



<-- han e glad, alltid lika glad!

<--  en glad flicka

<-- ja, vi är normala ;)

<-- alla ser ju.. fina ut.. XP

Jaa men ska vi ta och avsluta det här inlägget med ännu en slumpmässigt vald slogan? Tycker vi gör så.

Go' och glad kexchoklad ;)

Sara

Kommentarer
Postat av: Amelia

Um... tänker... Whiskas - Om katten själv får välja

2009-07-06 @ 22:43:01
URL: http://lonelyroad.blogg.se/
Postat av: Anonym

whisky

2009-07-06 @ 23:07:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0