Härligt

hejhej :D

nu är man på strålade humör igen ;P ska inte säga varför men men ;)
idag har jag, cajsa, adam och johan varit och badat i piteå :P det var kuligt :D på vägen hem därifrån blev alla hungriga så vi svängde in på en mack och köpte oss hotdogs :) bröden gick tyvär sönder och all dressing for ut xD adam fick det över hela tröjan XP mätta for vi hemåt...:P då vi kom hem så blev det att vänta på middan som tog ett tag eftersom vi grillade (mums) då vi satt och åt så började det regna (inte så kul, elr?)
ett tag efter maten så for jag och cajsa ut och sprang i spöregnet, väldigt uppfriskande :D dock lite blött men det får man tåla :D sen har det väl inte hänt så mkt mer, jag har målat klart min "tavla" som jag började med igår :P



det var allt jag hade att komma med :)

hejdå

amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0