hejhejhejhejhejhejhej!

hejhej, har varit till haparanda i helgen så jag har inte kunnat skriva :) det blev helt bestämt igår bara ett tag innan vi skulle fara ;) så det var bara att springa upp på rummet och packa :P då vi kom fram till hotellet så packade vi upp och bytte om till lättare kläder eftersom det var 27°c varmt där borta :O härligt värre ;) efter det så for vi till candy world :D massvis med godis där xD haha så vi plockade varsin påse med godis (jag, adam o maria, pappa tycker inte om godis så han gick och köpte kaffe) och man kan ju säga att det kommer ta ett tag innan den är slut x3 sen for vi tillbaka till hotellet och åt middag, det var nån konstig förrätt, och varmrätten var pepparstek :D det var jätte gott men lite väl starkt :P sen spöade jag alla i mini golf XP

på kvällen så satt vi ute och pratade :) pratade även med chrille i telefon :)

och idag var vi på IKEA och skopunkten :) fick ett par skit snygga skor av pappa :D sen åkte vi hem och nu sitter jag här :)

hejdå

amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0