kort inlägg innan jag ska sova :P

idag har jag och sara varit på stan o kollat runt, efter det for jag, pappa o brorsan till rengård och fiskade, vi blev även bjudna på fika hos min faster i deras sommarstuga:P mysigt vare också, solen lyste och det var helt stilla och lugnt :) vatten låg spegelblankt :D
efter att vi stått och kastat förjäves for vi hem (utan nån fisk) då vi kom hem så spelade jag bädminton (stavar säkert helt fel) med pappa, vi har dock inget nät så vi stod bara på gården och spelade mellan varann :P väldigt roligt :)
sen har det väl inte hänt så mkt annat idag :)

köpte den senaste boken av vargbröder då jag var på stan idag :)


hejdå

amanda

Kommentarer
Postat av: sofie

grattis amanda, bättre sent än aldrig XP. den är ganska bra, lite wierd ibland, men ändå ganska bra (boken btw XP) :)

2009-07-17 @ 03:50:34
URL: http://yesterdayz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0