otroligt kul :)

hejhej, idag kom jag hem efter en mkt rolig vistelse i simons stuga i ljusvattnet, det var jag, simon, robin, thea och john som var där. vi fiskade, spelade kubb o badade på eftermiddagen :) och då vi skulle "sova" så var jag o robin övertrötta så jag låg o pratade med honom och skrattade åt typ allt xD HAHA vi skulle jävlas med simon också så vi tog hans moppe nycklar och robin startade moppen sen var det bara att kuta :P (simon sov i den stora stugan och jag robin john och thea sov i den mindre) vi fick även med john ut på vårat bus mot simon XP
då vi hade legat och försökt "somna" ett tag så gick plötsligt robin ut i bara kalsonger och började fiska XD hahaha
det var lite av vad som hände igår/natt :D

jag tog några "fina" bilder men kan tyvär inte föra över dom till datorn, men så fort jag kan så ska jag göra det ;)


hejdå

amanda


Kommentarer
Postat av: Amelia

Låter som en... intressant... natt. ;)

2009-07-30 @ 23:43:58
URL: http://lonelyroad.blogg.se/
Postat av: Anonym

upptatera!!!

2009-08-09 @ 15:33:30
Postat av: Duvetintevemdetär

Ganska busigt och starta mopen och springa amanda ? va va va :)

2009-08-09 @ 19:21:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0