Redbull ger dig viingar

Wioioioioo

Hehe, I'm back :P
Har typ inte bloggat på huuuur länge som helst så egentligen finns det en hel del att skriva om, ska bara finna lite inspiration för att kunna skriva ett bra inlägg ;)

Har varit i farmor och farfars stuga sen i onsdags och då är det lite svårt att blogga eftersom att det inte existerar någon dator där, menmen. Har träffat en del av mina kusiner, Emil, Linnéa, Jonte, Kim och Agnes för att vara lite mer exakt :) Regnat har det gjort massor men vi har överlevt ändå, var på byskemarknaden två av dagarna men hittade inget speciellt spännande. Igår kväll badade vi badtunna sen sprang vi ner till älven och hoppade i där, väldigt härligt må jag säga.

När vi ändå är inne på bad så; Första gången jag och Linnéa skulle bada så cyklade vi till en udde typ hundra meter bort och gick ner på stranden, fortfarande med skorna på. Det visade sig vara ganska dumt gjort då vi nästan halkade ner i vattnet eftersom det var blålera. Våra gula foppatofflor vart typ svarta och efter ett kort dopp (vi kunde ju inte bada länge, för då kanske bävrarna skulle komma och bita oss i tårna! *hehe*) så cyklade vi tillbaka till stugan och försökte spola av skorna  med trädgårdsslangen. Det funkade inte särskilt bra.

Om några dagar försvinner jag från Skelltown några dagar igen för då blir det Luleå och RixFm festival =D Känns som att jag nästan är borta hela tiden, snart blir jag väl bortglömd av alla och ingen kommar snart att minnas vem jag är :O
Okej, så illa är det nog inte riktikgt, men nära på.

<-- tvätta tvätta liten sko.
Snyggast min jag har ju!
Här ser man ju också hur det vart när jag färgade håret :P

Sara

Kommentarer
Postat av: omostradius

Trevligt med ny bakgrund. ;-)

2009-07-28 @ 14:42:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0