Fun Light - Den utan socker

Jaa, jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om men det får väl bli bra ändå :P
Kom nyss hem från Örviken efter att ha badat med Amanda och Cajsa, och jag måste ha fått minst tre liter vatten i näsan, jag bröt en lunga och krossade ryggen kom jag fram till xD Men jag överlevde det iaf, annars hade jag som inte kunnat skriva det här nu, hahaha oj vad rolig jag är... xD

Nu blir det bildeeer ;)

Från ikv

<--- det där gjorde ont..
<--- asså mitt ansiktsuttryck är priceless!!!

Övriga bilder från de senaste dagarna :P

Jag, blöthund och Emmi

!!

Nyttigt ;)

!!!  <---  tre utropstecken, en vänsterpil och tre bindestreck

Esset <33<3

Katt i påse :P (Gustav)

Drogad katt =) (Lillsessan)

Okej, det var typ bara bilder på katter i slutet men folk får stå ut?
Jaja men nu ska jag avsluta det här med att säga:

Fun Light - Den utan socker

Sara

Kommentarer
Postat av: Glen

Och det där tecknet du gör med handen på många bilder, det står för?????



Jag vet det, vet du? ;-) Muahahaha........



2009-07-01 @ 23:09:30
Postat av: sara

är det kerstin?? :O

2009-07-01 @ 23:19:38
URL: http://lakritspopcorn.blogg.se/
Postat av: Amelia

Dumle - Du vill haaa den.

(Titta, jag kan också slänga ut med random slogans)

2009-07-01 @ 23:29:33
URL: http://lonelyroad.blogg.se/
Postat av: Glen

gaj rä etni nitsrek.



trans råf ud es. atnäv arab.

2009-07-02 @ 18:45:30
Postat av: kicki

Jätte söta bilder på katterna:)

2009-07-03 @ 16:29:08
URL: http://www.metrobloggen.se/eviig
Postat av: Glen

Ibis mahgus exodiscum pernate.

2009-07-04 @ 23:26:37
Postat av: Mostradius

Mera bilder, mera text. Kom igen nu tjejer, ÖKA!!!.



:-D :-D

2009-07-05 @ 23:21:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0