Baaaaaada :D

idag efter skolan så begav sig jag, sara och ll oss till älven och tog ett dopp. det var iskallt :O (konstigt nog xD)
vi doppade oss först en gång bara snabbt ner och upp från stegen, sen så simmade vi en bit ut, trodde jag skulle dö då ll stod för stegen då jag skulle upp så jag höll på förfrysa mina ben:S
då vi stod vid våra moppar igen så började en gubbe dividera med ll om att han måste ha körkort till sin moped. men som alla nog vet så har han en "30" moppe, och man behöver inte ha det på dom.

här kommer några bilder från badandet :P



två kalla men ändå glada personer :D

sara lyckades hålla för fingret då hon tog kort på honom :P

här är dom igen, visst är dom fina :D hehe



efter att vi badat så for vi till bergsby-kiosken och jag o sara köpte glass, dock inte ll som höll på frysa ihjäl eftersom han inte bytte kläder efter badandet. men han fick skylla sig själv. ;P


hejdå

amanda

Kommentarer
Postat av: sara

och vars är bilderna på lilla amanda då? :O :P

2009-06-10 @ 14:43:05
URL: http://lakritspopcorn.blogg.se/
Postat av: amanda

det fanns inga bilder på mig, bara filmen :P och den lägger jag inte ut!!

2009-06-10 @ 14:47:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0