fikapauser och baksmällan xD

För det första så vet jag att rubriken till inlägget kan misstolkas väldigt lätt ;) Haha

Idag började min feriepraktik, och det var helt annars än vad jag trodde att det skulle vara kan man säga :P
För det första hade jag fått veta att vi skulle jobba ute typ med att röja i backen (är på bureberget och jobbar) osv. Men nej då, det blev att få jobba inne i köket, vilket inte alls är negativt, det var bara en positiv överraskning :)
Jobbet *host..* bestod av mer en en fjärdedel till fikapauser, en fjärdedel till att bara sitta och slöa med Linnea (den andra tjejen som jobbar där) och bara stirra ut i tomma intet. Resten av tiden bestod av inte så väldigt aktivt arbete.
Alltså är jag ganska nöjd med praoplatsen :P

Var på bio med Ananana tidigare ikväll och såg på The Hangover. Det var en jättebra film enligt oss båda och rekomenderas att se ;) Mkt mkt bra med mkt skratt och mkt oväntat som dök upp i filmen och en mening med många mkt ;) Hehe

Nu ska jag avsluta så att Ananana och Ll får läsa mitt vackra och oh så poetiska inlägg och kanske kommer de  till och med dela med sig av sina egna tankar till oss alla via en liten kommentar? :O Vem vet..

Sara

Kommentarer
Postat av: ananana

okej då sara, jag komenterar väl :P

filmen ägde :D den var den bästa jag sett på ett tag :D:D:D:D



men sara ni glodde inte alls ut i tomma intet :P ni satt ju o spanade in killarna som jobbade ute xD HAHAHAHAHA

2009-06-15 @ 22:51:33
Postat av: ll

he ge nice ;P

2009-06-15 @ 22:52:42
Postat av: ll

elr så int

2009-06-15 @ 22:53:54
Postat av: Amelia

Stu's song = The best song ever! (Till och med bättre än Johans rapp)

2009-06-17 @ 00:04:07
URL: http://lonelyroad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0