Glad midsommar ;)

Vad som har hänt med uppdateringen i den här bloggen är det nog ingen som vet men jag har en teori och det är att alldeles för mycket roliga saker som tar upp all tid på dagarna så det finns helt enkelt ingen tid.. elr så är det för att vi helt enkelt är för lata för att uppdatera ofta, jag tror egentligen lite mer på det andra alternativet.

Men iaf så vad har vi gjort i veckan? Jaa du, jag har varit med Amanda varje kväll tror jag nästan. Vi har hunnit fara till Maxi och köpt godis, vilket inte alls blir en låång omväg för oss jämfört med att fara någon annan stans, men det var kul iaf =D Sen har vi sett på x antal olika filmer, vissa bättre ändra, kan tex ge er rådet att inte kolla på News Movie, den var lite.. annorlunda :P

På my summerjob den här veckan har vi jobbat 4 dagar och har ledigt idag. Vi är fem personer jom jobbar där på dagarna och hitills har vi tillsammans hunnit dricka 40 burkar läsk, hahaha, det är typ det vi gör på dagarna om någon finner det intressant att veta :P

I helgen blir det att vara med Amanda, mkt ovanligt. Vi har hyrt tre filmer som vi hade tänkt se som vi får hoppas är bra, det är Step up 2 the streets, Good luck Chuck och Wedding Daze. Om det är nån som sett nån av filmerna får ni gärna kommentera vad ni tyckte om dom :P hehe annars ska vi väl försöka hitta på något annat att göra satt man inte bara sitter hemma och tjockar sig, kanske fara och bada i älven (som vi btw gjorde igår, det var inte så väldigt varmt men det funka), fiska (otrooligt roligt tidsfördriv) elr fara hem till någon och tracka den personen kanske :O hahah vem vet


Totte efter att han varit i älven fast än han inte fick :P


LÄSK =D


Aurora som var lite social med mig och Linnea under tiden hennes föräldraar skulle fixa iordning för deras bröllop där vi jobbar =)

Sara, som avslutar det här med att säga llama ;)


Kommentarer
Postat av: Burkmat

Såg Wedding Daze igår och den är väl ganska kul. Apple dumpling gang XP

2009-06-19 @ 15:19:17
URL: http://baraburkmat.blogg.se/
Postat av: johny boy

jag har sett good luck chuck och den filmen är sjuk.

2009-06-19 @ 18:33:55
URL: http://hattmannen.blogg.se/
Postat av: Amelia

Jag har också sett News Movie, håller med om att den var lite skum. Hyrde Wedding Daze i tisdags, den var rätt bra. (Jewnicorn och Jewlahoop, varför finns de inte i Sverige?) Sensåg jag och Thea Step up 2 the street för några timmar sen. Den var också bra, fast ettan är bättre.

2009-06-20 @ 01:04:36
URL: http://lonelyroad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0