myggor...

idag har jag varit på väg att bli tokig på alla mygg j***ar.... jag var i norsjö o va med chrille (det var iaf kul) och han tyckte att vi skulle gå ut i skogen och det gjorde vi:P men jag hade bara linne, kjol o leggings som gick just under knäna...
i början var det inte så farligt men då vi kom djupare in i skgen så kom dom... från alla håll o kanter... dom bet mig överallt:S dom var även in i mina öron några gånger:O så jag är nu full med myggbett över hela kroppen, för dom jäklarna bet ju genom kläderna också ;S chrille blev också biten men jag tror jag var mest utsatt...
varmt var det också, det var väl härligt förutom myggen :P

men jag överlevde som tur var :D nog pga att chrille höll mitt humör uppe så jag inte fick ett damp anfall av alla mygg ;)

Fråga:
vad är mygg bra för?
dom bara sticks o är jobbiga...
visst är dom bra för fåglarna så dom får mat, men dom kan väl lämna oss ifred xD


särskilt fina är dom inte heller :O


haha nödvändigt inlägg :P hehe

hejdå

ananana

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0