paintball

igår var det avslutning, den gick ovanligt snabbt :D så nu har vi SOMMARLOV xD

efter avslutningen for klassen till byske och spelade paintball:) det var väldigt roligt :P jag träffade Hans i armen :P hehe
sara blev träffad mitt mellan ögonen xD haha men som tur var hade hon masken på sig ;)

det blev ett kort inlägg det här :) men här kommer en bild från igår :D
 
       ^sara        ^amanda
vi var väldigt fina :D man kände inte igen vem som var vem :P jag och sara var på det gråa laget ;)

hejdå

amanda

Kommentarer
Postat av: sara

guud vad snygga vi var! (A) =D

2009-06-13 @ 00:24:26
URL: http://lakritspopcorn.blogg.se/
Postat av: Amelia

Yay! Snyyygg bild!!! Ni skickar den till mig va? Så jag har ett fiin, fiint minne av er (I alla fall så länge jag kommer ihåg vilken av de gråklädda figurerna som är ni)



Ps. Det är jag som sitter där bredvid MIriam och gör tummen upp (Mitt hår avslöjar mig)

2009-06-13 @ 00:32:50
URL: http://lonelyroad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0