Kattbebisar.. någon som känner igen det från 7:an kanske ? XD

Det blev inget av att fara till Falket med Amanda och Cajsa igår, de ville hellre fara till Vitberget som jag är lite anti mot så jag for med mamma och Mimmi och badade med Tayzon i havet istället =D
Det var riktigt kul och vattnet var väldigt varmt förvånande nog. Tayzon var mycket modigare det här året, den lilla räkan, och han vågade simma där han inte nådde botten, vilket han inte gjorde förra året :P Fast man fick en hel del rivmärken på benen och fötterna eftersom han inte riktigt såg sig för vars han simmade xD Men det får man väl nästan räkna med.
På grund av badet och en sak min kära mamma gjorde med mig så tappade jag nästan rösten igår, kunde inte prata på resten av kvällen.. det är då lite bättre nu iaf ;)

Idag var jag med Mamma och Mimmi till kåge på badet där men det var inte så väldigt kul så vi gav upp ganska snabbt och for hem igen. Lämnade Emmi hos David, hämtade Tayzon och for till havet istället =D
Det var inge annat folk där idag (det var nån kille som sa att det beroddee på de polska vindarna...) så vi kunde släppa lös Tayzon utan att riskera att han skulle ge någon stackars liten tant en hjärtattack eller liknande.


snyggast.se nästa??


Mimmi and jag =)

Förresten!!!! xD
Vi ska ta en av kattungarna hem till pappa och prova om han passar bra ihop med Gustav, isåfall ska vi behålla honom.
Så otroligt överdrivet glad jag är nu =D Hehhe..
Var iaf nyss ute och fotograferade missarna litegranna =)


Sia, en av Tayzons nya bästisssar


Sia igen


Esset, min pälskling som vi ska ha på prov hos pappa =D <33

Två av ungarna, Stadium och Seline, vart lite mobbade här för jag hade ingen bra bild på dem :P

Såg en ganska kul sak på vägen hem från Kåge. Det fick en att undra om personen som gjort det inte använt hjärnan riktigt eller om de bara var lite småelaka..
Det var en hästtransport med reklam för Frasses hamburgare på, kan säga att det tog ett tag innan jag kunde fatta att det verkligen finns hästmänniskor som kan göra så xD

Ajja nu ska jag nog ut på en liteeen prommis med Tayzon,

Sara

Kommentarer
Postat av: Amelia

Hästtransport med hamburgerreklam? Ironin flödar XD. Hursomhelst, oroa dig inte Sara, att den gjorde reklam för frasses betyder inte att den garanterat är påväg till frasses;)

2009-07-01 @ 00:42:19
URL: http://lonelyroad.blogg.se/
Postat av: holmbom

Sia har ett M på pannan ,mohaahahhaah

2009-07-01 @ 01:10:51
Postat av: Mamma

Vad snällt av dig att inte berätta, utan att låta alla fundera ut själva, vad jag gjorde för hemskt (!?) för att du skulle tappa rösten! Tack för det min underbara dotter! :D

2009-07-01 @ 01:58:55
URL: http://lakritspopcorn.blogg.se/
Postat av: Glen

Det dröjer inte så länge.

2009-07-01 @ 08:13:39
Postat av: sara

haha, ja man kan väl hoppas att det inte betyder att de är på väg till Frasses :P



jaa du Matte, hennes M står för "Monster", hon är riktigt farlig..

2009-07-01 @ 12:49:10
URL: http://lakritspopcorn.blogg.se/
Postat av: amanda

esset har också ett M på pannan :P hehe jag vet vad som gjorde att du tappade rösten xD

2009-07-01 @ 17:49:07
Postat av: G

1. nötköttet som frasse använder är ju för helvete från kor...



2. döda djur för att få föda = livets cirkel.



Johan - out

2009-07-01 @ 17:54:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0