Vill du veta en sak? Det står en grön moped på din grusväg..

Hejsan alla glada  peoples ;) Gjort något kul i helgen?
Själv har man då blivit uppäten av mygg.. Har aldrig sett så mycke mygg i mitt liv, skojar inte, det var helt galet..

Iaf så har jag för det mesta suttit inne hela dagen, tråkigt nog. Har hunnit med en sväng till båtis med familjen och träffat min lillkusin och så har jag och Mailen varit tvärt in till stan för att köpa godis på Hemmakväll :P
Hade i stort sett räknat ut att det skulle bli en ganska dryg och tråkig kväll.
Men för ett litet tag sen kom Amanda och "Annakarin" ,*host*, hit en stund och bara pratade lite, måste faktiskt säga att även om de bara var här i ungefär 10 minuter så kändes det som att hela kvällen vart räddad från total uttråkning :P

Men imorgon blir det inte bara att sitta inne för då ska vi och bada i Falkan =D Äntligen har vi hittat på något att göra. Det var någon som kommenterade tidigare inlägg och skrev att vi alltid verkar  ha så kul och hittar på saker osv, men det är faktiskt inte alls sant, tyvärr, just nu har vi sådan enorm idetorka på vad man kan hitta på att göra så det är inte klokt xP Får väl hoppas att det blir bättre med det snart.


Snyggt polisfordon va?! I brist på annat att göra så kan man ju alltid bygga med LEGO x)


Insåg när jag stod vi fönstret och pratade med Amanda att det ser ganska deprimerande ut att jag sitter så här hela kvällarna ibland i mörkret.. Måste sluta med att dryga framför datorn så mkt som jag gör och göra lite mer sociala saker istället :P


Amanda och.. eh.. Annakarin! ;)
De som lyste upp min kväll i den mörka tillvaron <3<3 ;) Hehe
Bilden taget från mitt fönster där jag satt och pratade med dem, som jag btw ska gå och stänga för nu börjar myggen visa sig.. :P

Ha de gött ;)
Sara

Kommentarer
Postat av: Glen

Nu är jag här. ;-)

2009-06-29 @ 23:57:52
Postat av: Glen

Jag väntar....

2009-06-30 @ 22:39:39
Postat av: Sara

w00t?! :o :O

2009-06-30 @ 22:41:21
URL: http://lakritspopcorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0