unibet, tjaaalalalalala

Hejsan

Om det är någon som inte har lagt märke till det så kan jag upplysa om att det är väldigt varmt ute idag xD
Var på jobbet i ungefär 1,5 timme imorse sen var visst allt jobb slut så det blev att fara hem igen, 4,5 timmar tidigare än vi egentligen skulle sluta. Jag är väldigt nöjd med mitt sommarjobb faktiskt :P

En annan sak som jag inte tror att någon kan ha missat är ju att Michael Jackson dog inatt av hjärtstillestånd. All media uppmärksammar ju såklart det väldigt mycket och dom spelar hans låtar hela tiden på radion, och när de inte spelar någon låt så pratar de om det och upprepar samma sak om och om igen så det blir som lite tjatigt tillslut.


Film från en konsert med The Jackson 5, då var Michael 14 år tror jag :P
Lite skillnad utseendemässigt från nu, elr vad tycker ni?

Iaf bara för att helt byta ämne så kom jag nyss hem från stan där jag har varit med Mailen. Lämnade tillbaks några filmer och hittade en bikini som jag köpte :)

Nu ska jag försöka komma lite längre i Far Cry bara för att sitta inne ett tag, har varit ute hela dagen och det är helt galet varmt (hahahah amanda, helt galet va?!) ;)

Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0