tjaaa lalalalala

Hello friends =)
This day has been fun, and now I'm tired of english...
Hehe =) Men iaf, idag efter skolan så for vi till stan för att köpa shorts. Amanda köpte ett par svarta och en rosarandig bikini, mkt fin må jag säga ;) Själv köpte jag ett par rooosa shorts, like the colour, men dom var dubbelt så dyra som de andra som fanns så jag vet inte om jag ska byta och köpa nått mer istället :P
Sen gick vi till Dallas, som vanligt, och bara satt där och pratade med lillemil i mobilen xD Det var lite halvkul, eftersom han inte hörde någon skillnad på mig och Amanda så vi kunde byta från att hon pratade till att jag gjorde det mitt i en mening och han märkte inget xD ;)


John i Simons keps :P


Jag i Johns basker =D

Amanda som pratar i Simons mobil ;)


Ll i sin egna keps :O läskigt, han var den enda som inte hade något som tillhör någon annan på bilden... :P

Sara

Kommentarer
Postat av: amanda

mitt snygga halft-bort-klösta nagelack ;O haha

2009-06-03 @ 16:56:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0