smartsara =)

Hellu kompiis =)

Idag har jobbet varit lika jobbigt som alltid, vi satt på altanen en stor del av tiden i värmen och solen som äntligen har hittat hit. På en av alla våra fikaraster så insåg jag en sak som faktiskt chockade mig själv.
Fanta Exotic Thrill är nästan lika gott som cola!
Haha vilken stor upptäckt jag har gjort! :}

Eftersom att jag har haft så otroligt lite att göra på kvällarna sen skolan slutade så kom jag på att jag skulle koppla in vårat Xbox och prova spellyckan lite. Självaste "installeringen" gick inte så bra eftersom att det var nån himla knapp man skulle trycka på som inte funkade vad jag än gjorde., sen kom jag på att det kanske kan vara bra att byta batterier i kontrollen, då vi har en trådlös och den hade inte blivit använd på typ ett år. Då funkade det.
Känner mig otroligt smart idag :P *stolt*
Spelandet gick inte heller så bra till en början, det var inte så kul spel tyckte jag, (Call of duty 3). Bytte sen och provade spela Farcry  istället och det gick mycket bättre =) Det var lite kul att knivhugga gubbarna i början (ojoj det där låter nog verkligen inte bra). Men jag dog när det kom typ 5 gubbar, alla från olika håll, och sköt mig =( Ska nog prova igen lite senare.



Fanta Exotic Thrill, min nya favorit (förutom cola förstås) =D

Todays fråga(och bloggens enda typ) : What is u'r favoritläsk? :P

Sararaa

Kommentarer
Postat av: Saras lillasyster

hej lilla spindel (inte du Amanda Sara)=P

2009-06-29 @ 23:03:34
Postat av: Saras lillasyster

Väldigt smart Sara =)

2009-06-29 @ 23:17:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0