Disaster movie x3 =D

Uppdateringen är ju fortafarnde inte riktigt 100% (snarare ligger den på typ 2%..) men det hoppas vi väl ska ändras snart. Just nu känns det iaf inte som att man har så mycket att skriva om, även om det händer många mer eller mindre fullt normala saker.

I lördags var det filmkväll på a-torp i en så kallad trivselstuga där. Vi började med att se på film, Dumpad. Hela filmen hackade typ sönder  (pga mitt playstation som hackade sönder alla filmer vi såg utom en). Den var ganska bra men den hade lite innehåll som man kan säga inte riktigt lämpade sig för mindre barn :P Efter filmen plus nån timmas drygande så tog vi och cyklade till Lukas som bor ungefär 2 gator bort. Efter att ha cyklat runt samma gata två-tre varv så hittade vi då huset (andra gången vi cyklade förbi..). När vi kom upp till hans rum så sa att han nästan hade börjat hoppas på att vi inte skulle komma dit, men han fick stå ut med oss nån timme iaf :P Mitt i alltihopa när vi satt och kollade när han spelade (roligt, roligt) så kom hans mamma upp med popcorn och varmkorv med rostat bröd, det var väldigt oväntat så jag och Amanda låg på sängen och skrattade åt det i typ en kvart medan de andra åt och efter det så for vi till Oskar för att träffa han och Adam, utan Lukas.

När vi kom tillbaka till stugan så kom Lukas också dit och var lite social och kollade på film med oss. Vi såg på Disaster Movie. Den är visst röstad till att vara nr. 21 på listan över de sämsta filmerna xD Första gången vi såg den var den rätt så dålig och otroligt störande. När Lukas gått hem igen så kollade vi på filmen igen, i brist på annat att göra. Då var den faktiskt lite bättre och roligare för man la märke till fler roliga detaljer. Efter det och att ha kört nån skum lek så kollade vi självklart på filmen igen =D Den gången var den mycket roligare än tidigare och man kunde som redan ganska många repliker i filmen :P Den var nog egentligen bara bättre pga övertröttheten som smugit sig på en.

Idag på skolan så hade vi sångövning till skolavslutningen så alla fick trängas i "det stora rummet" , sången var otroligt vacker. John och Johan hade en snygg dans också som jag fick filmat men eftersom att min mobil och dator inte riktigt samarbetar så blev det ingen film att visa upp.

Ikväll ska vi till Amanda för hon ska klippa John =) Han är ganska nervös så jag kanske ska hålla mig på långt avstånd så att jag inte råkar stöta till Amanda eller något sånt oturligt som bara jag kan lyckas med.

Lägger in låten från Disaster Movie med  =)
Det är "date-versionen" eftersom att jag kände att jag inte ville lägga ut den andra här, men vill man se den så är det bara att söka på "distaster movie song unrated" ;) Den andra är faktiskt bättre, inte för texten men för att den är annars i dans och sånt annat också.



Sara

Kommentarer
Postat av: Amelia

Seriöst... jag tror min hjärna just smälte av att se det där klippet... tur att det i alla fall är slutet av året - då behövs det egentligen ingen hjärna, bara stämband.

2009-06-09 @ 06:57:43
URL: http://lonelyroad.blogg.se/
Postat av: amanda

sara, du skrev inte att jag också for hem, just före att lukas gjorde det... :O

2009-06-09 @ 15:59:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0