hemsk film..

Kom nyss hem från att ha varit hos grannen i en och en halv timme. Riktigt långtråkigt och hon insisterade på att jag skulle se en film på min katt som bråkar med hennes katt... Och på alla kattungar som de haft...
Mitt i filmen så hade hon filmat nått annat och det visade sig vara jag och Sofie som badade i deras pool för fyra år sedan! Det var riktigt så jag skämdes :-P

Upptäckte också att både Sofie och Amelia har skaffat blogg nu :) Det ska bli intressant att läsa ;)
Borde väl skriva vad de heter också
www.lonelyroad.blogg.se och www.yesterdayz.blogg.se :)

Nu ska jag fortsätta med att göra ingenting ;)

Sara

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ah, gamla filmade minnen. Lyckligtvis hade inte mina föräldrar någon filmkamera när jag var liten, så dne enda film vi har på mig är en vi fått av pappas kusin från mitt dop. Och så pinsamt är det inte att se sig själv som en dregglande liten bebis i en lång vit klänning, lr är det?

2009-03-26 @ 20:47:51
Postat av: sofie

Allvarligt!? Jag kommer inte ens ihåg att hon filmade :O Snacka om nostalgi... ;) men men, antar att allt inte kan lämnas i det förflutna.. spontana bad-ryck inkluderade XD

2009-03-27 @ 18:13:43
URL: http://yesterdayz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0