klutmark

Idag på förmiddagen vart det  Klutmark med de som ville från skolan. Som jag skrev i förra inlägget så skulle Thomas lära oss att åka snowboard (gayboard enligt Johan mfl.). Det var jättekul, när jag väl tog mig upp i liften och kunde åka nästan hela backen utan att ramla =D Men många fall blev det av, både jag och Amanda ramla bakåt, åt sidorna ( hur man nu lyckas med det men vi ÄR ju duktiga) och frammåt. Nu sitter jag här och ser hur mina knän skiftar lite vackert i en massa olika färger, men det var värt det, helt klart! =D Tog några bilder också och de kommer jag väl lägga in ikväll, om jag får in bilderna på datorn ;)

Efter lunchen skulle vi ha halvklass med slöjd/bild, men våran slöjdlärare var typ sjuk elr nått så hela klassen fick ha bild istället =) Sista lektionen skulle vi ha idrottsteori men lärarens barn var sjuk så han kunde inte vara där så vi hade Hans istället för Thomas. Då tog vi upp klasströjorna, igen. Det vart bestämt ett nytt tryck så att alla skulle bli nöjda så det vart "aldrig förr har så många gjort så lite på så lång tid" elr nått sånt men det blir nog bra =D

Det vart alltså inte en så vanlig dag men det var kul =)
Nu ska jag typ göra läxa, blä.

Sara

Kommentarer
Postat av: Johan

Ja, gayboard

2009-03-19 @ 18:31:40
URL: http://johangustavssong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0