skräckupplevelse o.O

igår (lördag) så var jag och sara uppe på SRK och löshoppade fyra hästar, Primo, Kloetta, Fraggan och Obban. först ut var primo, han var helt galen och jag kom inte ihåg så mycket av vad som hände men vi överlevde iaf. jag och sara var stoppare i slutet av banan, det betyder att vi ska skulle stoppa hästarna då de kom i full galopp mot oss, och sen gå med dom till början av banan. det var en upplevelse som jag och sara sent kommer att glömma.
primo var helt galen och vi fick jaga honom runt hela manegen för vi fick inte stopp på honom i slutet av hoppbanan.
sen var det fraggans tur att hoppa och i början var hon lugnare än primo men efter ett tag så blev det lika problem igen. sara sa sen att hon tydligen hade "attakerat" mig men jag kom inte ihåg det, för jag hade fullt upp med att få tag på henne och samtidigt akta mig för att bli på sprungen. iaf så en gång då hon kom så vände hon om efter sista hindret och hoppade över det från stillastående. hindret var 110cm högt och det tog hon från stillastående.
sen var det kloettas tur och det gick bara bra, inget spec hände.
efter henne var det obbans tur, han hoppade och i slutet så fick han nå damp ryck och sparkade bakut, men det var inget mer med det.
vi for till SRK kl 20.00 och var hemma 00.40 :P så vi var lite trötta idag.

det var det mest spec som hände igår :D

hejdå

//amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0