Staaan

idag var jag o sara på staaan o sprang runt =)
sara hittade en snygg tröja men hade inga pengar så hon kunde inte köpa den :S
jag skulle kolla om en ny bikini men det gick inte så bra så jag får nöja mig med min gammla ett tag till...xD
då vi gått ett tag så blev vi less och visste inte vad vi skulle göra i en timme till så vi gick till bio:n och satt där en timme, tills mamma kom och hämtade oss. då vi satt där o väntade så kom min moster med familj, de skulle kolla på bolt med totte (hennes killes son). då de gått så kom det några tjejer som ställde sig och bråka utanför bio:n :S

jaja ska dra nu hejdåå

p.s. om nån vill donera pengar till saras tröja så är ni helt välkommna att göra det xD

/Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0