tjolahopp xD

den här dagen har gått fort, först så hade vi eng/sve efter det matte :) thomas hade lovat att sjunga för oss innan vi gick på lunch och det gjorde han. på lunchrasten blev jag och sara mobbade av LL och KW :S först dissade dom oss på matan sen "kittlade och petade" dom på oss. men sara blev mest utsatt för hon är super kittlig. men akta er om ni ska försöka kittla henne, hon sparkas, bits och skriker då :P så akta er...
jaja, efter skolan åkte jag hem och läste en eng bok. sen bar det av till SRK. det var skit tråkigt, vi fick träna "häst vid hand" och det kan jag sen länge tillbaka :O så det kunde jag...

ska fortsätta läsa eng boken nu tror jag :)

god natt


Amanda


Kommentarer
Postat av: sara

nae, bits gör jag faktiskt inte ;) men dör, det gör jag =D

2009-03-24 @ 16:06:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0