hejhej

Det var ju nationella idag, det gick ganska bra faktiskt ;) bättre än väntat iaf :-P
Efter lunch, som var palt (....), så var det elevens val och idrottsgruppen skulle bowla så det var bara att bege sig ner till bowlingkompaniet på andra sidan stan, fast det var ju inte så jobbigt eftersom jag, Amanda och Ll körde moped dit =) Det gick inte så bra för mig precis, jag kom trea av fyra spelare, men jag är ju inte så bra på att bowla heller..

När jag kom hem efter skolan så for jag och Lill till stan och hämtade mina New Body saker som jag skulle dela ut och sen for vi till optikern och hämtade mina glasögon, det är väldigt ovant att ha dem och inte särskilt fint heller men det blir nog bara att ha dem hemma =)

Sen så mopedade (xD) jag upp till byn och delade ut sakerna, det var väl inte heller så kul eftersom att alla småvägarna är fulla med is och spåriga som bara den, skulle vara skönt om det bara kunde smälta bort snart och bli sommar =D

Nu är det ju inte länge kvar till Englandsresan så det är väl någonting att se fram emot :)



Sara


Kommentarer
Postat av: sofie

det är bra det sara, man ska ha glasögon X) ;)

2009-03-26 @ 16:38:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0