hej =)

Idag så skulle vi ha elevens val efter lunch men pga. för få lärare så blev det inte av. Men vi hade iaf idrott istället, längdskidor på vitberget. Jag följde med Johan, Emanuel, Mattias och LL och åkte off pist, det var mycket roligare än att åka längs spåret. Första biten gick ganska bra, men just innan första branten så ramlade jag.. Efter att jag skrattat klart och fått mig upp på skidorna igen så åkte jag ner för branten, och ramlade igen. Jag, LL och Johan stod och väntade ett tag på Emanuel och Mattias som hade åkt en annan väg. När det var dags att åka i nästa brant, som var betydligt mycket större än den första, så lyckades jag ramla en tredje gång just när jag kommit ner. Då åkte jag förbi LL som ramlat lite längre fram och stannade vid sista backen, då kom LL helt oväntat och knuffa ner mig för backen, ut på spåret också snubbla jag över Emanuels skidor, fjärde gången. Då fick jag en skrattattack och låg på marken och skratta ett tag så då hann Emanuel, Mattias och Johan fara iväg en bit. Så då skulle jag åka ikapp dom men då kom LL bakom mig och skulle åka om mig, men jag ville inte det så jag försökte åka snabbare men då korsa sig skidorna och jag bara flög fram. Efter ännu en skrattattack så ställde jag mig tillslut upp och märkte att dom som åkt före försvunnit helt så det  var bara att försöka att åka ikapp dom. Men vi kom inte så långt... för min stav hade gått av i det femte fallet.
KW hade tydligen också varit väldigt lättroad och dansat till musiken som spelades vid skidstugan och också ramlat fem gånger, i det vanliga skidspåret xD
Det var min idrottslektion det, väldigt kul faktiskt =)

Efter skolan begav jag och Amanda oss ner till stan och Hemmakväll. Vi hyrde två filmer till imorgon kväll då blir det filmkväll med "det vanliga gänget" =D Det vart The Hills Have Eyes Unrated och The Hills Have Eyes 2.

Efter det for vi hem, min bror skulle komma idag och fira han och min låtsasbrors födelsedagar, det var kul, vi satt och disskuterade skillnader, för- och nackdelar med Sverige, Norge och USA. =D Jag ville veta hur "billigt"  118 800 egentligen var så jag provade sms:a. När jag väl fått svar på frågan jag skickat så tog dom en avgift på 15kr, så det var inte så väldigt billigt, som man kunde gissa ;)

Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0