bada =)

Känner mig lite dissad av Amanda just nu, hon har blockat mig på msn, fast det var visst inte meningen men nu får hon inte upp blockeringen... vilket är en STOR katastrof... eftersom att vi sitter i samma hus, samma rum och samma soffa och absolut inte kan kontakta varandra på något annat sätt än via msn!

Iaf, så var vi och badade på Edda idag, ganska så tråkigt faktiskt men bättre än att bara sitta hemma och tråka :) Amanda ska sova här ikväll så vi får väl försöka hitta på något att göra, men jag gissar att det bara blir att sitta vid varsin dator som vanligt ;)

Amanda och hennes dator var inte riktigt överens med varandra för ett tag sen, för att den skickade inte iväg några mail och så ville den inte blocka upp mig :( Men egentligen är det nog inte så konstigt eftersom att det är en av de underbara datorerna som vi får på skolan.. Inte många i klassen som har en dator som har hållit sig "hel" utan att krångla under dom tre åren som vi har haft dem. Men dom är då ändå mkt bättre än att vara utan =D

På fredag blir det Piteå och bada med några kompisar, bla. Amanda såklart ;) Det kommer att bli hur kul som  helst, längtar redan =D




Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0