Volleyboll

Hej =)

Vi körde volleyboll hela dagen idag, eller inte alla, men större delen av de som stannade på skolan.
Det var 4 lag som körde 2 ggr var mot varandra innan lunch. Mitt lag vann inte en enda gång, liite bäst vi vaa :]
Sen i finalen åkte vi ut direkt också, men men. Lagandan fanns, iaf i slutet :P



De som kom till final var typ snowboard- mot hockeykillarna. De var riktigt bra båda lagen och det var kul att kolla på eftersom att båda lagen var så tävlingsinriktade :P Slutade med att snowboardkillarna vann med 26-24, så det var en ganska jämn match, men rätt lag vann då tyckte jag och Jennifer ;)

Nu så ska jag typ se på tv och slappa :P

Vad har ni läsare gjort idag?

Sara

Kommentarer
Postat av: Evebabe

Jag å Amanda spana på massa heta killar med muskler på gymme :P

2009-11-11 @ 16:48:04
URL: http://finaaevelinaa.blogg.se/
Postat av: frida

cool blogg^^ kolla gärna min om du har lust:P lämna gärna en kommentar^^

2009-11-11 @ 19:48:37
URL: http://fridaalind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0