Superman is killing himself tonight, hollywise

Nu har jag smått tjatat på en viss person  som vi delar lägenhet med att ta bort sin gamla äckelmat ur kylskåpet, i flera dagar! Jag påminnde henne just när hon kom från skolan och hon ba "Oj, det hade jag glömt.." Sen gick hon in på sitt rum och har inte tagit bort det än! Det är förbannat vad sur man kan bli..

Men för att bli på lite bättre humör så kolla jag på lite filmer på youtube och hittade den här som jag sett flera gånger förut, men alltid lika kul ;]


Genast på bättre humör, hehe ;)
Best part: 00.30 har han helt plötsligt en annan tröja x]

Nu ska jag försöka hitta lite inspiration till att skriva min skräcknovell som ska va klar om nå veckor. ;)

Sara

Kommentarer
Postat av: Anonym

Använd lägenhetskompisen i din skräcknovell!!!

2009-11-19 @ 23:12:48
URL: http://lakritspopcorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0