Gå, bara gå

Skrev just ett långt inlägg och var nästan klar då mitt internet krascha :(( Ska försöka skriva allt kortfattat istället.

Igår:
  • Jag, Amanda, Tim och Martin var och bowla, jag förlorade :]
  • Vi såg på Black Christmas hemma hos Tim. Filmen är en sån som man blir störd på eftersom att de går mot en säker död hela tiden typ x)
  • Vi skulle gå och köpa dricka på Ica, men vi kom dit 2 minuter efter att de hade stängt så vi gick upp till macken på solbacken och sedan tillbaka till Tim, På vägen tillbaka till hans hus så hoppade han och Martin in i skogen medan jag och Amanda fortsatte gå eftersom att vi trodde att de skulle skrämma oss, men det sluta med att vi gick en bra bit innan de hann ikapp oss. Den lilla utflykten tog ungefär 2 timmar x]
Idag var jag och mamma ute med Tayzon, vi skulle gå snabbt till stan, så vi spände på Tayzon en pulka så han skulle få dra lite. Den promenaden tog också 2 timmar eftersom att det var så halkigt. Nu har jag ont i mina fötter kan jag tillägga eftersom att man halka omkring hela tiden x)


Nu ska jag snart äta middag, sen ska jag bara slappa innan jag ska fortsätta packa :P

Sara

Kommentarer
Postat av: Erik

Sv: Jaha hur gick det för dig då? Det blev inge bowling för mig, for på fest istället :)

2009-11-08 @ 22:04:53
URL: http://eririk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0