:)

Hej :)

Nu sitter jag hemma och chillar, lyssnar på musik och umgås med pappa och Lill :P

Bussen var inte lika dryg som vanligt (trodde aldrig det skulle hända), men fortfarande dryg, det kommer man inte undan om man ska sitta där i två timmar, trängas och inte ha någon att prata med.

När bussen kom till ske-å så for vi och åt pizza på Viking. Förlåt för att jag svek dig där John, nästa gång blire Dallas för mig ;) Hahha
Maten var då god iaf och riktigt mätt vart man.

Ikv får vi besök från Norge, spännande spännande :) Men vi den tiden ligger väl redan lilla Sara och sover? Vem vet ;)

Imorgon blir det kanske att kolla på film med amandabeejb :] hahaha, vi får se om vi får tag på någon bra film, skriver väl säkert om den imorgon isåfall.

Filmer som skulle vara kul att se imorgon


Speciellt My Sister's Keeper skulle jag vilja se, boken var så otroligt bra!
Tycker att alla borde läsa den :P speciellt med tanke på att det som händer faktiskt förekommer, kanske inte riktigt med att barn stämmer sina föräldrar så ofta, men resten ;)

Jodi Picoult, författaren, skriver sina böcker på ett väldigt bra, fängslande sätt. Men ska ni läsa så är mitt förslag att läsa den på engelska, eftersom att översättningen inte är den bästa.

Nu ska jag bara lyssna på musik och slappa ;)

Sara

Kommentarer
Postat av: cc

Jag tillverkar och säljer hand och lår-smycken till bra priser.

2009-11-14 @ 00:11:30
URL: http://cecilianordstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0