Jävlaskitdator

Hejhej :)
Nu har jag bra och dåliga nyheter, vi börjar med de bra bara för att ;)

Vi listade ut att ena bilden (se förra inlägget) var Greve Dracula från en film som kom ut 1958 x] Andra bilden kom vi också på men jag tänker inte skriva vem det var här nu, eftersom att tävlingen fortfarande pågår ;)

Den dåliga nyheten har fått mig att deppa hela dagen, kommer nog vara depp över det ett bra tag framåt också.
Min dator bestämde sig för att det inte ville vara med och har varit konstig hela dagen, sen innan sista lektionen la den av den av helt och gick inte att starta. Nu har jag fått veta att datorn på något konstigt sätt tömt sig själv, hela hårddisken är tom nu :(

Alla mina skolarbeten är borta, precis allt, efter jag är dum nog att inte spara på usb-minnet.
Min novell på 6 sidor som ska vara inlämnad på onsdag, som jag jobbat myycket med - borta :(
Det värsta är nog ändå alla mina bilder, har inte kvar de på mobilen heller. Alla bilderna från englandsresan med klassen.
Åååh jag är inte på bra humör just nu.

Kommer ju inte ha nån dator i helgen så kan inte blogga så mycket, får se men det borde iaf bli nått inlägg ;)

Jag känner mig såhär idag

Nu måste jag väl jobba lite med allt skolarbete som försvunnit.. roligt på en fredagskväll.

Sara

Kommentarer
Postat av: Feffe

Blä blä blä!!! Jävla cp-datorer! HATE THEM!! :(

2009-11-27 @ 22:36:16
URL: http://itsfeffe.blogg.se/
Postat av: evebabe

asså det sög!! Tänk på vår vackra powerpoint till spanskan :(

2009-11-27 @ 23:29:51
URL: http://finaaevelinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0