Lång dag imorgon

Sitter och kollar på King of Queens nu och bara slappar :)
Vet inte riktigt vad jag ska göra idag, men det blir iaf en promenad med vovven snart :)

Vet inte hller om jag ska fara till Vännäs ikväll eller om jag ska ta bussen som går 05.50 imorgon, då blir det att gå upp ganska tidigt som ni kanske kunde gissa x) Jobbigt, men jag tror nästan det är värt det.

Det som blir mest jobbigt är att bussen tar tre timmar, sen har vi veterinär hela dagen och ska till ett stall som ligger 1,5 timme bort, vara där hela dagen och sedan tillbaks till skolan.. Någon kommer att vara trött imorgon kväll x]

Nu ska jag väl göra mig klar att gå ut med Tayzon :)



Vad ska ni läsare hitta på idag?
:)

Sara

Kommentarer
Postat av: diana

åå va fin hund :)

2009-11-08 @ 18:54:49
URL: http://dianasl.blogg.se/
Postat av: Elin

Vilken söt hund (:

2009-11-08 @ 22:37:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0