Ljusets hastighet

Kom nyss hem till mamma, har varit på stan med John och Emanuel och hängt :P
Vi satt först bara på Dallas, som förövrigt var helt folktomt, bara vi som satt där på frysboxarna och drack cola.
Sen gick vi till torget och skulle kolla om det var Street, men det var det inte, inte när vi gick förbi iaf ;)

Så när vi gick där på torget så ringde mamma och fråga om jag kom ihåg att gå till bussen, och det hade jag ju glömt. Bussen stod där, men jag ville inte hem så tidigt så jag bestämde mig för att gå hem senare istället.

Så gick vi till MAX iaf och satt där i typ en och en halv timma och bara prata om lite olika saker. Bland annat så kom jag en väldigt bra teori:
att om man ska färdas i ljusets hastighet så måste man färdas ganska så snabbt, MEN då kan man använda en lågenergilampa! För de är lite segare på att tända, så då har man mer tid på sig ;) Jag känner smartheten flöda inne i mitt huvud.. Hehhe.

Också dagens sak att vara stolt över! Jag lyckades skrämma John, han själv förnekar det nog, men jag bryr mig inte :] hahha

Nej, nu känner jag att jag börjar bli lite för trött för att skriva så att nån ska förstå mig, så här sätter vi punkt. ;)

Sara

Kommentarer
Postat av: MizthaNguyen

Hejsan! Jag och min kompis har gjort en dansvideo och skulle uppskatta ifall ni kunde ta er en titt :)

ifall ni tycker om den kan ni gärna länka den!



ha en fortsatt trevlig kväll :)

2009-11-16 @ 00:51:33
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0