Piggelin

Som Amanda skrev i sitt tidigare inlägg så orkar hon inte blogga så mycket just nu för hon har en segbulledator, så ni läsare får nöja er med mig ;) Hehhehe, stackarna..

Idag var det iaf dans igen, det var jättekul och jag kommer nog att fortsätta med det :)
Nu sitter jag bara och chillar framför tv:n men det känns som att jag har energi till 1000 att fara ut och springa, men jag borde plugga till biologiprovet som vi har på onsdag...

Usch, vi har alltid flera prov i veckan typ, kanske beror på att jag går NV, men ändå ;)

Håller på att tappa rösten också, ändå så tränar jag, sitter och sjunger och allmänt förstör rösten ännu mer, ajjabajja Sara!!

Nu ska jag fortsätta se på tv, hitta en bild som jag ska ha med på spanskan och kanske plugga lite.
Sovmorgon imorgon, så hilma skönt <3 :)

Sara

Kommentarer
Postat av: klara

rolig blogg du har :D

fortsätt att läsa och kommentera min blogg (:

kram

2009-11-02 @ 22:12:17
URL: http://klarafrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0