Bodaboo

Kom nyss hem från Bodaborg, det var jättekul =D Skulle egentligen vara där 18-21, men det vart tre timmar längre för vi är så chill. Vi hann klara alla banor två gånger! Utom highway som var trasig.

När vi hade klara alla banor så var vi hur glada som helst och gick för att se statistiken, men vi stod inte med. Efter ett tag så visar det sig att en av de som jobbar där råkat radera våran statistik så vi fick börja om igen! Men vi klara alla igen, och fick varsin t-shirt. Vi var klart bästa laget ikväll. :] Haha

Det var ju Bodaboo ikväll eftersom att det är halloween och alla som jobbade var utklädda och försökte skrämmas, jag måste erkänna att jag vart nog mest rädd av alla i gruppen om man bortser från min lillasyster eftersom att de hoppade fram bakom hörn och sånt :P Amanda och Amelia vart skrämda typ en gång var.. tråkiga personer xP



Vi träffade Martin och några av hans kompisar där också, det var nice för när vi klarat alla så skulle vi försöka hjälpa dem lite, men de sinkade mest för oss, men men, kul vare ;)

Nu fick jag slut på saker att skriva om, men kommer säkert att komma på något mer sen så kanske hinner bli ett till inlägg, om jag inte somnar x)

Hare gött ;)

Sara

Kommentarer
Postat av: En vän;)

checka in bloggen;)

2009-11-01 @ 15:01:00
URL: http://livetsbestaven.blogg.se/
Postat av: Evebabe

Rösta på Prinsezza och rambler som årets häst!!



Gå in på http://www.libresse.se klicka dig fram till årets häst, rösta och sen sök på Prinsezza eller Rambler i sökrutan! Och sen så äre ba och rösta!!!



2009-11-01 @ 15:08:20
URL: http://finaaevelinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0