dance dance dance

Tjenna :)

Idag har det varit skola i vanlig ordning, hade prov i veterinär sista lektionen och tror att det gick ganska bra, när jag skulle gå därifrån och såg va klockan va så insåg jag att jag suttit med provet i 1,5 timme, och jag var inte ens sist kvar! Så, av nån anledning så tog det ett tag, var inte ens särskilt svårt egentligen, bara drygt.

Nu ikv har jag och Jennifer varit iväg och provat på streetdance :) Det var kul, men jag hängde inte riktigt med, blir nog bättre med tiden om man nu ska fortsätta.



Annars så händer inte så mkt här, också det i vanlig ordning ;)

Skulle egentligen nog behöva plugga till nästa prov på fredag nu, i spanska, men det kändes himla drygt... Får se hur det blir.
Men hur som helst, Adiós

Sara

Kommentarer
Postat av: Leia ♥ - det lilla extra

Allt bra med dig idag då? =)

2009-10-20 @ 12:26:52
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0